Романчук Наталії Володимирівни (1 клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
16.03.2020р.
Понеділок
|
Складання плану роботи та самоосвіти
асистента вчителя на період карантину.
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
|
3
год.
2 год.
|
2
|
17.03.2020р.
Вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару «Синдром гіперактивності і дефіциту
уваги в учнів»
|
3 год.
2 год.
|
3
|
18.03.2020р.
Середа
|
Опрацювання фахової літератури:
«Асистент вчителя у закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою
навчання».
|
3 год.
2 год.
|
4
|
19.03.2020р.
Четвер
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей .
Дистанційні онлайн-консультації для дітей, які потребують
допомоги.
|
4 год.
1 год.
|
5
|
20.03.2020р.
П’ятниця
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Технологія розвитку критичного мислення в початковій школі»
Навчання читання легко. Власна кольорова методика
|
3 год.
2 год.
|
Відпрацьовано
всього годин : 25
Романчук Наталії Володимирівни (1 клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
30.03.2020р.
Понеділок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей .
Перегляд вебінару Розвиток творчого мислення учнів в
початкових класах НУШ
Психологічні особливості учнів
|
3 год.
2 год.
|
2
|
31.03.2020р.
вівторок
|
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Бери і роби».
Перегляд вебінару
«Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час
карантину»
|
3 год.
2 год.
|
3
|
01.04.2020р.
середа
|
Допомога вчителю в
пошуку завдань для
дітей.
Перегляд вебінару «Організація навчання та дозвілля під
час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу»
|
3 год.
2 год.
|
4
|
02.04.2020р.
четвер
|
Допомога вчителям в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару « Змістова лінія «Досліджуємо медіа» в
початкових класах НУШ: практичні поради для вчителя»
|
3 год.
2 год.
|
5
|
03.04.2020р.
п’ятниця
|
Проходження
дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і роби».
Перегляд вебінару
«Математика у НУШ як поєднати традицію з новими
стратегіями компетентнісного навчання»
|
4 год.
1 год.
|
Відпрацьовано
всього годин: 25
Романчук Наталії Володимирівни (1клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
06.04.2020р.
понеділок
|
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Бери і роби».
Перегляд вебінару « Ігри на розвиток пізнавальної сфери
дітей дошкільного та молодшого шкільного віку»
|
4 год.
1 год.
|
2
|
07.04.2020р.
вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
« STEM у Новій українській початковій школі»
« Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в
учнів початкової школи»
|
3 год.
2 год.
|
3
|
08.04.2020р.
середа
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару «Співпраця
вчителя та його асистента в інклюзивному класі»
Ігри та завдання для формування мовленнєвої компетентності
НУШ
|
3 год.
2 год.
|
4
|
09.04.2020р.
Четвер
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і
роби».
|
3 год.
2 год
|
5
|
10.04.2020р.
П’ятниця
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і
роби».
|
3 год.
2 год.
|
Відпрацьовано
всього годин: 25
Романчук Наталії Володимирівни (1 клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
13.04.2020
Понеділок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару « Булінг в освітньому середовищі: як
розпізнати та як діяти»
|
4 год.
1 год.
|
2
|
14.04.2020р
вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для
дітей.
Перегляд вебінару
«Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на
допомогу педагогу»
|
3 год.
2 год.
|
3
|
15.04.2020р
середа
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Розвиток стресостійкості у дітей: ігри та прийоми»
|
4 год.
1 год.
|
4
|
16.04.2020р
четвер
|
Допомога вчителю у пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
Комунікація педагога з учнями: спілкуйтеся правильно
|
3 год.
2 год.
|
5
|
17.04.2020р
п’ятниця
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару « Можливості роботи з емоційними станами дитини за
допомогою методики «Акварелі моєї душі»»
|
4 год.
1 год.
|
Відпрацьовано
всього годин: 25
Романчук Наталії Володимирівни (1 клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
21.04.2020р.
вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей .
Перегляд вебінару «Розвиток імпресивного мовлення у дітей з
інтелектуальними порушеннями»
Адаптація дитини. Новий колектив
|
3 год.
2 год.
|
2
|
22.04.2020р.
середа
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей .
Перегляд вебінару
Побудова освітнього процесу командою супроводу дитини із ООП
Вебінар: Фасилітація: взаємодія у форматі педагогіки партнерства
|
2 год.
3 год.
|
3
|
23.04.2020р.
четвер
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших школярів»
«Простір освітніх лайфхаків: LEGO
– TANGRAM»
|
3 год.
2 год.
|
4
|
24.04.2020р.
п’ятниця
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Вчимося дружити. Практичні підходи.»
|
4 год.
1 год.
|
Відпрацьовано
всього годин: 25
Романчук Наталії Володимирівни (1клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
27.04.2020р.
понеділок
|
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Бери і роби».
Перегляд вебінару
«Мотивація до навчання під час карантину»
|
4 год.
1 год.
|
2
|
28.04.2020р.
вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Ресурси міжнародних екологічних проєктів для роботи в
сучасній школі»
|
3 год.
2 год.
|
3
|
29.04.2020р.
середа
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Розвиток уяви в різні вікові періоди. Практикум»
|
3 год.
2 год.
|
4
|
30.04.2020р.
Четвер
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і
роби».
|
3 год.
2 год
|
Відпрацьовано
всього годин: 25
Романчук Наталії Володимирівни (1клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
04.05.2020р.
понеділок
|
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra
«Бери і роби».
«Перегляд вебінару Ігрові педагогічні прийоми: як пробудити
в учнів інтерес до навчання»
|
5 год
|
2
|
05.05.2020р.
вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Підвищення рівня цифрової грамотності
педагогічних працівників. Можливості платформи "Всеосвіта"»
|
5 год
|
3
|
06.05.2020р.
середа
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Розвиток імпресивного мовлення у дітей з інтелектуальними
порушеннями»
|
5 год
|
4
|
07.05.2020р.
Четвер
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Проходження дистанційного курсу на сайті EdEra «Бери і
роби».
|
5 год
|
5
|
08.05.2020р.
П’ятниця
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Використання онлайн-тестів для організації дистанційного
навчання в умовах карантину»
|
5 год
|
Відпрацьовано
всього годин: 25
Індивідуальний план роботи асистента
вчителя на період карантину (12.05. 2020р.
по 15.05.2020р.)
Романчук Наталії Володимирівни (1 клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
12.05.2020р.
Вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару «Онлайн-середовище для
організації роботи вчителя початкових класів під час дистанційного навчання»
|
3
год.
2 год.
|
2
|
13.05.2020р.
Середа
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару «Технології дистанційного навчання в
початковій школі: рекомендації для профі і не тільки»
|
3 год.
2 год.
|
3
|
14.05.2020р.
Четвер
|
Допомога вчителя в пошуку завдань.
|
3 год.
2 год.
|
4
|
15.05.2020р.
П’ятниця
|
Допомога вчителю в пошуку завдань.
Перегляд вебінару «Як обрати стиль спілкування з дитиною в умовах сьогодення.
Прийоми ефективної взаємодії»
|
4 год.
1 год.
|
Індивідуальний план роботи асистента
вчителя на період
карантину
( 18.05.2020р. по 22.05.2020р.)
Романчук Наталії Володимирівни (1клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
18.05.2020р.
Понеділок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей .
Перегляд вебінару «Лепбук як інструмент реалізації практичного та
творчого навчання»
|
4 год.
1 год.
|
2
|
19.05.2020р.
Вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей .
Перегляд вебінару
«Секрет ораторства для педагогів. Кейси та поради»
|
3 год.
2 год.
|
3
|
20.05.2020р.
Середа
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Онлайн-тести як інструмент перевірки знань в умовах дистанційного та
стаціонарного навчання»
|
3 год.
2 год.
|
4
|
21.05.2020р.
Четвер
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару
«Підвищення рівня цифрової грамотності
педагогічних працівників. Можливості
платформи "Всеосвіта"»
|
3 год.
2 год
|
5
|
22.05.2020р.
П’ятниця
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару «Педагогічні підходи в роботі з
дитиною-шульгою»
|
3 год.
2 год.
|
Відпрацьовано
всього годин: 25
Індивідуальний план роботи асистента
вчителя на період карантину
( 25.05.2020р. по 29.05.2020р.)
Романчук Наталії Володимирівни (1 клас)
№
п/п
|
ДАТА
|
ЗМІСТ
РОБОТИ
|
ЧАС
РОБОТИ
|
1
|
25.05.2020р.
Понеділок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей .
Перегляд вебінару «Як підвищити
самооцінку дитини: ефективні ігрові прийоми»
|
3 год.
2 год.
|
2
|
26.05.2020р.
вівторок
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей .
Перегляд вебінару «Формувальне оцінювання як засіб підвищення ефективності
освітнього процесу»
|
3 год.
2 год.
|
3
|
27.05.2020р.
середа
|
Допомога вчителю в
пошуку завдань для
дітей.
Перегляд вебінару «Емоційний розвиток дітей з ООП.
Практичні техніки
»
|
3 год.
2 год.
|
4
|
28.05.2020р.
четвер
|
Допомога вчителю в пошуку завдань для дітей.
Перегляд вебінару «Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи»
|
3 год.
2 год.
|
5
|
29.05.2020р.
п’ятниця
|
Допомога вчителю в
пошуку завдань
для дітей.
Перегляд вебінару
«Розвиток уяви як складової творчого мислення молодших
школярів»
|
4 год.
1 год.
|
Відпрацьовано
всього годин: 25
Немає коментарів:
Дописати коментар